Zbavte sa bolesti chrbta,krku a stuhnutých svalov bez liekov

31. januára 2018

Pracujete dlho do noci na počítači? Často zaspávate pri televízii v neprirodzenej polohe? Či už tak alebo onak, iste čas od času pociťujete stuhnutosť kĺbov alebo bolesť v oblasti krku, ramien a chrbta. V tomto článku sa dozviete niekoľko trikov, ako uvoľniť stuhnuté svaly a uľaviť im od napätia. Niektoré z nich môžete vykonávať priamo vo svojej kancelárii ešte predtým, než si zájdete do lekárne pre chemické pilulky.

Horúca voda

Tento jednoduchý tip môžete vyskúšať kdekoľvek. Stačí použiť handričku namočenú do horúcej vody a priložiť ho na boľavú oblasť. Horúca voda pomáha zvýšiť krvný obeh a prinesie vám iste úľavu. Niektorí ľudia dávajú prednosť studeným zábaly. Vyskúšajte obaja, aby ste zistili, ktorý vám vyhovuje viac.

Masáže

Útok nožom na lekára v ordinácii: Protestom k vyvodeniu dôsledkov!

Zo smrtiaceho útoku nožom na lekára, ku ktorému došlo vo štvrtok v nemeckom meste Offenburg, sa musia vyvodiť dôsledky. ...

Spýtajte sa partnera, kamarátky alebo si zájdite k terapeutovi, aby vám namasíroval tzv. trapezius, čo je oblasť od spodnej časti lebky až k ramenám. Masáž uvoľní svaly a pomôže im relaxovať. Uistite sa však, že masáž nie je príliš drsná.

Otáčanie hlavou

Nadýchnite sa, zatiaľ čo zakloníte hlavu a vydýchnite pri súčasnom znížení brady k hrudníku. Krúžte hlavou po smere hodinových ručičiek 7 až 8 krát. Opakujte na opačnú stranu. Cviky prevádzajte veľmi jemne, vaším cieľom je uvoľniť svaly, nie je ešte viac zaťažiť. Pravidelný pohyb pomáha svalom, aby zostali silné.

Cvičenie s ramenami

Vypnite ramená dopredu a dozadu. Spojte ruky a zdvihnite ich nad hlavu. Pozrite sa pred seba, a zo sedu sa vytiahnite sa zdvihnutými rukami nahor. Vydržte po dobu jednej minúty a uvoľnite. Potom opakujte. Všetky chrbtové cviky vykonávajte k hranici bolesti, nikdy nie za. Najlepšie sa obráťte na chiropraktika, aby vám ukázal niekoľko jednoduchých cvikov, ktoré sú pre vás najvhodnejšie.

Vyhýbajte sa „škodlivým“ pozíciám a aktivitám

Snažte sa čo najviac vyhýbať jazde v aute, zdvíhanie ťažkých bremien a sedenie. Tieto pozície namáhajú krk a ramená zo všetkých najviac. A ak máte sedavé zamestnanie, nezabudnite raz za niekoľko desiatok minút vykonať cviky na pretiahnutie.

Vyskúšajte uzdravujúce potraviny

Horká čokoláda obsahuje flavonoly, čo sú zlúčeniny, ktoré prispievajú k zlepšeniu prietoku krvi unavenými svaly. Tiež čučoriedky, granátové jablká, tekvicové semienka alebo zázvor vám môžu pomôcť vďaka svojim protizápalovým vlastnostiam.

Nehanbite sa odpočívať

Vezmite si deň voľna. Bežte domov a oddýchnite si u obľúbeného filmu a potom sa choďte prejsť. Uistite sa tiež, že spíte na nízkom a pevnom vankúšmi a tvrdšie matrac, lebo aj spánok je veľmi dôležitý pre zdravie chrbta a krku.

A ak vám nezaberie žiadne z týchto odporúčaní, kontaktuje svojho lekára, pretože bolesť môže byť tiež dôsledkom niektorých vážnejších zdravotných problémov.

Zdroj:pinterest

Daj vedieť svojím priateľom

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


*