Obchodný reťazec aj tento rok investoval milióny do vytvorenia najočakávanejšieho videa roku, ktoré už po pár dňoch atakuje hodnotu 10 miliónov videní.

Obchodný reťazec John Lewis už roky kraľuje na trhu s vianočnými videami. Vždy ide o dielo plné ľudských posolstiev, ktoré vás prinútia sa zamyslieť nad pravým zmyslom týchto sviatkov. Tento rok autori vsadili na roztomilú príšerku Moz, ktorá je zároveň najlepším priateľom 7-ročného chlapca. Táto dvojica trávi všetky noci spoločným hraním bez toho, aby o tom tušili rodičia. Keďže si však Moz uvedomuje, že chlapec už musí začať vyrastať bez neho, pripraví mu emotívny vianočný darček.

https://youtu.be/Jw1Y-zhQURU

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *