Pri plánovaní účasti na výstave je potrebné rozhodnúť o výbere typu výstavného stánku. Závisí to od viacerých faktorov, no najmä od oblasti a budúcej polohy dobre vypracovanej reklamy vo výstavnej hale. Univerzálnym promo alebo výstavným stánkom tieto veci vyriešite veľmi jednoducho. Ide o kompaktný systém, s ktorým nebudete mať pri vašej prezentácii naozaj žiadne problémy.
Ktorý mobilný stánok si vyberiete?
Mobilné výstavné stánky sú významným marketingovým nástrojom. Používajú sa takmer všade – na výstavách, v kanceláriách, v obchodných centrách a na iných miestach, ktoré spoločnostiam umožňujú riešiť rôzne problémy. Vyniknúť medzi konkurentmi, prezentovať nové produkty a služby, zvýšiť dojem iných materiálov a iné.
Výhoda mobilného výstavného stánku v porovnaní s klasickým
Mobilné a zároveň praktické promo stánky sú vytvorené podľa tzv. modulárneho princípu, vďaka ktorému môžete pri jeho používaní využiť špeciálne moduly a vykonať proces zameniteľnosti v závislosti od konkrétnej situácie.
Ako to funguje?
V závislosti od typu a konštrukcie. Stánok môžete postaviť a vytvoriť jeden grafický modul, ktorým budete chcieť v danej situácii zaujať. Vizuálny efekt bude viditeľný už voľným okom a nový dizajn zapôsobí svojou veľkoleposťou naozaj na každého.
Môžete ísť ešte ďalej – skombinovať 3-5 stánkov a získať akúsi panoramatickú konštrukciu, ktorej efekt by bol oveľa väčší. A ešte lepšie urobíte, ak tento spôsob propagácie prepojíte s úspešnou tvorbou webových stránok. Na internete je množstvo potenciálnych zákazníkov, s ktorými sa môžete potom osobne stretnúť aj na plánovanej výstave vo svojom promo stánku.
Čo spája všetky mobilné výstavné stánky?
Ak by ste sa rozhodli, že tento spôsob propagácie využijete v najbližších dňoch aj vy, tieto výhody budú len bonus, za ktorý nič neplatíte.
- jednoduchá montáž a demontáž;
- existencia ľahkého a pevného rámca – konštrukcie;
- adekvátny formát kresby alebo obrazu – používanie fotografických panelov.
Takáto sieť reklamy je unikátnou možnosťou, ako vytvoriť ten najlepší obraz o vašej spoločnosti na akejkoľvek akcii v okolí, kde je predpoklad výskytu potenciálnych zákazníkov alebo klientov naozaj veľký, bez ohľadu na to, o aké miesto aktuálne ide. Jednoducho sa prenáša a používa a nepotrebujete k nej žiadne iné špeciálne doplnky. Skúste.