Zvykne sa hovoriť, že aj zlá reklama je reklama. Tiež ste možno počuli aj to, že najlepšou reklamou je dobré meno. To si však človek musí nejako vybudovať. Samozrejme, že reč je najmä o podnikateľoch a marketingu, ktorý využívajú vo svoj prospech. Základom by však malo byť to, aby boli s prácou a službami spokojní najmä zákazníci. Ako to dosiahnuť?
Ak sme spomínali zákazníkov, mal by každý podnikateľ vedieť, že meranie spokojnosti sa opiera nie len o kvalitu, cenu a všetky základné faktory, dôležité je myslieť aj na mieru ochoty, profesionality a vystupovania personálu, ktorý prichádza do prvého kontaktu so zákazníkom. V prípade, že uvažujete o založení firmy musíte na to jednoducho myslieť.
Kde máte najlepší priestor pre rýchly marketing?
Veľmi efektívnou propagáciou, ktorá vás posunie do popredia sú sociálne siete. Tu sa dá efektívne využiť reklama na Facebooku, kde nie je o potenciálnych spotrebiteľov naozaj núdza. Pokiaľ sa tam zákazník podelí s ostatnými o svoje skúsenosti, ktoré u vás získal, vaša základňa sa celkom určite rozrastie. Práve v mysliach ľudí sa utvára dobré meno, ktorí sa so svojimi pozitívnymi reakciami neváhajú podeliť s ostatnými a tak šíria dobré meno ďalej.
Internetové stránky
Internet neslúži len zábave. Využívať ho môžete aj vo svoj prospech a v podnikaní. Založte si webovú stránku, na ktorej budete pravidelne poskytovať všetky dôležité informácie a zároveň priamo ponúkať poskytovaný tovar. Nezabudnite ani na kontaktné údaje, ktoré by nemali byť obmedzené len na telefónne číslo, nepôsobí to potom príliš dôveryhodne. Kvalitne spracované stránky musia byť prehľadné a samozrejme rýchle. Potom ich môžete zvýrazniť reklamou Google, ktorá je tiež veľmi efektívna. Veď nakoniec ani tento celosvetový vyhľadávač nepotreboval na svoju slávu žiadne špeciálne grafické prvky a predsa sa mu darí.
Za zmienku možno stojí aj tlač vizitiek, ktoré stále svoje čaro a význam nestratili. Pri osobnom kontakte je to najlepší prostriedok, vďaka ktorému podáte druhej strane tie najzákladnejšie informácie, o čo pri každej reklame predsa ide.