Slovenské televízie sa predbiehajú v tom, kto ponúkne divákovi viac reklám počas jedného filmu. Titul vyhráva TV JOJ, ktorej film sa pretiahol na 2,5 hodiny.

Rada pre vysielanie a retransmisiu sa na svojom zasadnutí rozhodla udeliť mastnú pokutu televízii JOJ. Tá musí zaplatiť 10 000 Eur za päť reklám, ktoré ponúkla počas jedného filmu prešťastnému divákovi. Film Labyrint: Útek dokázala takto natiahnuť na neuveriteľných 146 minút aj 18 sekúnd. To nie je nejak extra veľa keď si spomenieme, koľko trval taký Titanik či iné veľkofilmy. Vtip tkvie v tom, že tento film trvá normálne len 108 minút.

Problém okrem toho, že divák zrejme počas reklamy zabudne, čo sa v predchádzajúcich minútach vo filme dialo je ten, že počas jednej hodiny môže byť prehratých len dvanásť minút reklamy. Televízia JOJ nám Labyrint: Útek spestrila krásnymi 38 minútami...

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *