Tigh Trimmer to je hotový zázrak – cvik, ktorý vám vykúzli dokonalý zadok

12. januára 2018

Existuje veľa cvičení na zadok, drepujeme  ako blázni a na prvý pohľad to má obrovský efekt. ALE! Telo si na to zvykne a je ťažké sa pozrieť na nejaký výcvik, ktorý dokážeme zvládnuť, ktorý nosí zadok a že nepotrebujeme plne vybavenú posilňovňu.

Tigh Trimmer – Drepy s opierkou

Tigh Trimmer to je názov toho zázraku, Trochu krkolomné, trochu úsmevné, hovorme tomuto cviku teda drepy s opierkou.

Vykonanie cviku je veľmi jednoduché a hlavne riziko úrazu je naozaj minimálne. Postavíme sa, položíme dlane na zem, Pokrčíme mierne kolená, ale päty zostávajú na zemi. Zdvihneme jednu nohu, ktorú zanožíme dozadu a druhou nohou sa prikrčíte viac do drepu – nízky drep. Následne sa snažíme stojace nohu, čo najviac napnúť (tak ako to naše telo dovolí). Nohu, ktorú máme vo vzduchu, tak zanožíme, čo najviac nahor to pôjde (rovnako ako u klasického zanožovanie v stoji). Sekundu vydržíme v tejto polohe a vrátime sa opäť do nízkeho drepu. Cvik vykonávame pomaly a vždy sa snažíme používať svaly na nohách – nenechávame nohu padať voľným pádom. Pri pohybe hore vydychujeme a pri pohybe dole sa nadychujeme.

Vianočné darčeky, ktorými potešíte každého domáceho majstra a navyše aj ušetríte

Obdarovať známeho na Vianoce nie je vždy tá najľahšia úloha. My sme pre vás pripravili niekoľko tipov, ktoré potešia každého správneho kutila. Vianoce sú skvelou možnosť...

Tento cvik opakujeme aspoň 10x na každú nohu zvlášť a najlepšie vo 3 kolách.

Cvik je náročný

Ak je pre nás cvik náročný, tak ruky nepokladáme na zem, ale vezmeme si na pomoc stoličku, o ktorú sa oprieme. Zvyšok cviku aplikujeme podľa predchádzajúceho návodu. Pri vykonávaní sa nikam neponáhľame a dbáme na správnu stabilitu a dôkladné zapojenie svalov.

Cvik je jednoduchý – Modifikácia cviku

Ak sme v cvičení trochu zbehlejší, tak môžeme vykonávať druhú variantu tohto cviku. Nohu nebudeme zanožovať len ​​dozadu, ale pridáme aj bicykel, pri ktorom zanožujeme do strany.

– 1. Kolo: 20x zanoženie dozadu ľavá noha

– 2. Kolo: 20x zanoženie do strany ľavá noha

– 3. Kolo: 20x zanoženie dozadu pravá noha

– 4.Kolo: 20x zanoženie do strany pravá noha

Výhody?

– Spevnenie zadočku, predných aj zadných stehenných svalov a lýtok

– Zdvihnutie zadočku

– zaguľatenie zadočku

– Účinné preťahovanie stehenných svalov

– Jednoduché prevedenie cviku

– Nie sú potrebné pomôcky

Zdroj:pinterest

Daj vedieť svojím priateľom

siteelement

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


*