Renesančné maľby a barokové zdobenia inšpirujú módnych návrhárov už desiatky rokov, no tým ich spojenie s umením ani zďaleka nekončí.
Givenchy jeseň 2015 | Detail maľby Giudizio Universale od Lucu Signorelliho
Walter Van Beirendonck jeseň 2015 | Femme à La Resille od Pabla Picassa
Alexander McQueen jeseň 2013 | Zimný palác v Petrohrade
Dior couture jar 2015 | Burning Off od Jerriho Fincha
Valentino couture jar 2014 | Adam a Eva od Lucasa Cranacha
Dolce & Gabbana jeseň 2014 | Interiér Duomo di Monreale v Sicílii
Raf Simons jar 2015 | Hora Fuji za jasného počasia od Hokusaia
Chanel jar 2015 | Labutie jazero od Megan Weston
Bottega Veneta jeseň 2015 | Negativo-Positivo od Bruna Munariho
Valentino Haute Couture jar 2012 | Strop kostola Mariä Geburt v Rottenbuchu (Nemecko)
Dior jeseň 2015 | Ilustrácia od Olimpie Zagnoli
Christian Dior Haute Couture jar 2007 | The Great Wave of Kanagawa od Hokusaia
Make up na prehliadke Vivienne Westwood jeseň 2013 | Maľba od Kazuo Shiraga
Agi and Sam jeseň 2015 | Yume No Yonbai cover artwork
Mary Katrantzou jar 2011 | Interiér Greenbrier Resort (USA)
Fendi jeseň 2014 | Fotka od Rogelia Bernala Andrea
Podobnú myšlienku so svojim blogom Part Nouveau predstavuje aj Lilah Ramzi. Tá spája fotky, pri ktorých sa ich autori rozhodli reinterpretovať diela svojich predchodcov.
A ako vznikli „ľudské batohy“ Ricka Owensa z októbrovej prehliadky S/S16 v Paríži?Fergus Greer: Leigh Bowery “Session VII, Look 37, June 1994″
Foto: partnouveau, whereiseefashion, fashionimitus