Kaufland spustil po Dúhovom pochode odvážnu a kontroverznú kampaň

18. júla 2018

V sobotu sa konal v Bratislave Dúhový PRIDE pochod na podporu lesbičiek, gejov, bisexuálov a transgender ľudí. Toto využil aj Kaufland vo svojom marketingu.

Dúhový PRIDE Bratislava podporilo resp. sa zapojilo do iniciatívy viacero značiek. Marketingové vody rozvíril príspevkom na Facebooku aj Kaufland. Pstruhy na dúhovom podklade s popisom „Pstruh dúhový (nielen) do tradičnej rodiny!“ sú hlavným motívom vizuálu, ktorý spoločnosť Kaufland zverejnila včera na svojom Facebooku. Pod príspevkom sa okamžite objavili viaceré komentáre.

 

Jedna z nespokojných diskutériek sa kriticky vyjadrila, že ryba nemá nič spoločné s tématikou tradičnej rodiny. Kaufland jej odpovedal jasne:  „Naše pstruhy sú tu pre všetkých. Samozrejme, ide o obchodný reťazec, ale prostredníctvom Facebooku radi prezentujeme aj našu ponuku (viď nižšie) – oriešky, čerešňe, ryby,…“

Video: Krásy slovenskej prírody zhrnuté do troch minút

Slovensko je krajina, ktorá svojou krásou láka ročne tisícky turistov. Neporušená panenská príroda karpatských pohorí v centre Európy ponúka nezabudnuteľné scenérie jedinečných prírodných úkaz...

Treba však dodať, že na sociálnej sieti prevažujú pozitívne komentáre a je jasné, že Kaufland trafil klinec po hlavičke, minimálne čo sa týka marketingovej stratégie a úspechu. Príspevok získal takmer 1000 lajkov a viac ako 100 komentárov či zdieľaní.

Daj vedieť svojím priateľom

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


*