Doplnky, ktoré robia kanceláriu ideálnym miestom na prácu

20. júna 2021

zdravá kancelária

Pohodlný ergonomický nábytok, dobré vetranie, moderné technológie, čistota a poriadok. Nevyhnutné podmienky na pohodlnú prácu v kancelárii. Je to ale všetko?

Aj keď dnes dokážeme cez kvalitné mobily vybaviť takmer všetko, predsa len sa v kancelárii nezaobídeme bez ďalších dôležitých doplnkov. Ktoré to sú?

Multifunkčný nábytok

Nábytok hrá pri práci obrovskú rolu. Je naň kladených veľa požiadaviek. Nábytok by mal byť funkčný, pohodlný a bezpečný. Kancelária by ním ale nemala byť husto preplnená. Počet položiek, ich funkčnosť je potrebné vypočítať vopred. Je veľmi dôležité, aby zakúpené položky boli úplne v súlade so zvoleným smerom štýlu a pohodlným používaním tlačiarní a spoľahlivých tonerov HP v nich.

Všetky položky kancelárskeho nábytku by mali byť kombinované navzájom a s prostredím. Je tiež dôležité, aby bol pracovný priestor zamestnanca jednoduchý, stručný a pohodlný. Vytváral dostatok úložného miesta, dobrý imidž pre firmu a uloženie náhradných náplní HP 301 do spomínanej tlačiarne.

Správne osvetlenie

Správne použité svetlo môže výrazne zmeniť interiér kancelárie, urobiť ju pohodlnejšou a zvýšiť efektivitu personálu. Nedostatok svetla vedie k rýchlej únave.

Osvetlenie kancelárie by malo byť zároveň navrhnuté v rovnakom štýle. Je lepšie zvoliť žiarovky so žltým spektrom žiarenia. Potešia oko a vytvárajú priaznivé psychologické pozadie.

Pred určením počtu žiaroviek a ich umiestnenia je potrebné jasne pochopiť, koľko zamestnancov bude v budove pracovať súčasne.

Oddychová zóna

Táto časť kancelárie by mala byť vybavená čalúneným nábytkom, nízkymi stolmi a ozdobnými prvkami. Ide predsa o miesto, kde si zamestnanci oddýchnu a naladia sa na prácu. Sedacie vaky, pohodlné stoličky, televízor zapadajúci do dizajnu rekreačnej oblasti je veľké plus pre zamestnancov aj firmu.

Daj vedieť svojím priateľom

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


*